UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月7日 星期六

新床

呢兩隻小魔怪都唔知點解唔鍾意瞓 BB 床, 尤其是細佬, 幾個月大已經同我地瞓, 一放落 BB 床就喊.
張 BB 床就變左什物箱, 但今日終於頂唔住, 張床真係好阻地方 ..... 要拆左佢
然後諗住張床褥放窗台比佢瞓, 我地可以瞓得好 D ......
最初佢好開心咁攞住支奶奶爬上 '新床', 仲揮手同我地影相 ...... 我都以為成功左
但食完支奶, 佢好自然咁攞埋張被及枕頭爬返落床, 瞓係我隔離
 
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子