UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年6月27日 星期五

結業禮

我及爸爸特登請半日假出席家姐的結業禮,  今日我仲係家長義工, 要幫老師手照顧其他同學仔.  可能平時送家姐返學見得多, 好多同學仔都認識我, 有 D 同學仔好鍾意拖住我及主動同我傾偈, 答完呢個又要應付另一個, 真係忙過返工.
家姐又攞到 "好寶寶" 奬
  上台攞完奬, 要趕住換衫表演及補妝
家姐好叻叻,好投入咁跳哂成隻舞
結業禮後返回課室, 老師話今日係 K1 的最後一日, 暑假後升 K2 及轉課室, 家姐要告別呢間陪伴佢一年的課室 la.
學校送的蜘蛛俠即棄影機及班主任送的米奇水壺

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子