UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年1月3日 星期四

再見 .... Now TV

都唔知點解 d 細路唔鐘意食飯, 淨係鍾意食薯片及糖. 

呢輪家姐食飯慢吞吞, 又含住成口飯唔吞, 真係冇哂辦法.  今日我諗住用冇得睇佢最鍾意的 NOW TV 嚟 "TUM" 佢乖乖食飯, 食飯前佢都話 OK, 但食到一半, 又含住啖飯唔吞, 咪提佢食唔哂碗飯就將 now 比番哥哥, 佢扁扁咀冇出聲.  咪叫爸爸拆線, 以為可以嚇吓佢食埋剩餘的半碗飯, 但都係唔 work, 咪真係叫爸爸拆線及收埋部機. 

好奇怪 ......佢居然好安靜咁睇住我地拆個 NOW 落嚟, 冇喊喎 ...... 好奇怪, 真奇怪.......平日佢一定會喊, 然後會叫我地唔好拆 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子