UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年2月6日 星期一

【觀塘 食記】週末嘆個 brunch 先 ♥ Crab Meat Penne。意式辣肉腸薄餅 ♥ Flames 海濱匯


週末與儍爸去了朋友推介的餐廳嘆個 brunch
呢個媽媽好鍾意週末帶埋囝囝去 hea 吓
因為點 brunch set 就會送兒童餐一份 ~~

兩個已經高過我的大小魔怪已經享用不到免費兒童餐的優惠
所以無帶佢地嚟 ~~
只有我地兩佬撐枱腳 ~~


但是我地都點了兩份 brunch set ~~

● NDUJA 意式辣肉腸薄餅 (HK$158)
Pizza 餅底薄身富有淡淡的麵粉香
薄餅邊烤至微脆,中間柔韌
埋上拉絲 mozzarella、意大利辣肉腸和辣沙樂美腸,香辣惹味 ~~


● Crab Meat Penne 蟹肉巴馬臣芝士脆脆蕃茄忌廉汁通粉 (HK$138)
蟹肉份量很足,拌勻後仍看到絲絲蟹肉
長通粉熟至剛剛好,醬汁 creamy 不膩口 ~~


+HK$15 可以加配餐湯或沙律
儍媽加了客餐湯 ... 蕃茄湯
湯頭不太濃稠,帶著蕃茄酸香,清新開胃


brunch set 附送的餐飲 ... 凍檸茶


儍媽就 +HK$18 upgrade 了杯 latte


餐廳裝潢以白色為基調,高樓底,感覺蠻舒服




Flames (海濱匯)
香港 九龍 觀塘 海濱道 77 號 海濱匯一樓 2 號舖


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子