UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年12月10日 星期六

【九龍城 食記】香港三級歷史建築物 〉活化的社企餐廳 ♥ 石屋咖啡冰室 ♥ 嘆個下午茶


之前已經介紹過這間『香港三級歷史建築物』活化的石屋咖啡冰室
可以嚟食啲嘢再睇吓展覽認識九龍城的歷史
支持一下社企經營的餐廳喔 ~~

有興趣按此重溫 ↓


我哋兩佬無所事事又嚟嘆個下午茶 ~~

可以用 QR code 自助下單或到櫃檯下單
下午的天氣不太凍,好多人都選擇坐室外露天用餐區
室內用餐區只得我哋一枱客,包場的感覺蠻爽 ~~

儍爸的 ● 辣辣拼盤〈HK$45〉+ 青蘋果紅茶〈+HK$5〉
有激辣水牛雞鎚、冬蔭功魚餅和火辣雞串各二串
辣辣拼盤都幾辣架,好彩有粟米蔬菜沙律平衡一吓 ~~


儍媽的 ● 老闆三文治〈HK$45〉+ 凍咖啡

麵包可以揀烘唔烘底,也可以揀方包或麥包
儍媽揀了烘底麥包,餡料有半熟的煎蛋、咸牛肉、芝士和蕃茄
仲拌有粟米蔬菜沙律,好豐富呀 ~~


石屋咖啡冰室
香港 九龍 九龍城 聯合道 133 號 石屋家園



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

15/10/2022

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子