UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年10月11日 星期二

【大角咀 食記】初嚐泰國東北菜 ♥ 泰北咖喱金麵。冬蔭香脆雞皮 ♥ Restoran SAYA


大角咀平時較少去
上個週末放假又與儍爸去逛逛和搵好吃的 ~~

見到這間好有泰國民族特色的餐廳就入去食個晏
泰國菜成日食,但係泰國東北菜就第一次食


● 泰北咖喱金麵 (HK$128)

是店家的招牌菜,每枱必點的菜式
有點似黃咖喱撈麵,麵條有粗蛋麵和炸脆麵兩款
還有軟嫩的炭火燒雞扒 ~~

將炸脆麵和蛋麵拌勻黃咖喱汁,配以紅洋蔥和酸菜一起食
黃咖喱香濃微辣,口感和味道也很豐富 ~~


 ●  印度飛餅 (HK$38)

咁惹味的咖喱汁唔好浪費掉
我哋仲點了份 ROTI 沾埋啲咖喱汁 ~~


●  冬蔭香脆雞皮 HK$68
●  凍泰式咖啡 HK$38


愛吃香口嘢的我哋 ...
點了份好邪惡的冬蔭香脆雞皮
份量挺多的,脆卜卜又唔油膩,香口鬆脆好惹味


●  燒豬頸肉沙律 HK$138

燒豬頸肉配以酸辣醬汁,惹味開胃
用生菜包著豬頸肉一起吃,爽脆清新更滋味 ~~





Restoran SAYA
香港 九龍 大角咀 嘉善街 18 號 利奧坊二期 地下 G701 號舖


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子