UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年9月23日 星期五

【將軍澳 食記】二訪將軍澳海濱台式餐廳 ♥ 戀上台式料理


去了將軍澳與個妹食晏
唔知食咩好,又去咗將軍澳海濱搵野食 ...
逛了個圈又去了食台式料理 ~~


點了兩份午餐 ...

妹妹的 ... 鹽酥雞扒套餐 (HK$74)
大大塊香脆嘅的鹽酥雞扒 + 魯肉飯 ... 真係好豐富
唔想食魯肉飯仲可以揀湯麵


儍媽的 ... 台式紅燒牛肉麵套餐 (HK$68)
湯底可以揀古早牛肉湯、鮮茄湯或川辣湯
好養生的儍媽揀了古早牛肉湯配刀削麵


清甜的牛肉湯帶點藥膳味道
牛肉份量很足,大大件帶點厚度又煮得軟腍
食落去啖啖肉很滿足 ~~


每份午餐也可以加配一款小食
好惹味的 ... 麻辣豬耳 (+HK$15) 和
我哋愛吃的 ... 陳皮滷水雞翼 (2隻) (+HK$15)


午餐包了杯桂圓紅棗茶、冬瓜茶、菊花茶、黑糖薑母茶或柚子茶
我哋都另外加錢升級了杯店家推介的飲品 ...

儍媽 ... 古早珍珠奶茶 (+HK$18)
妹妺 ... 雪崩珍珠朱古力 (+HK$28)

杯雪崩珍珠朱古力超吸睛,啱哂用嚟打卡呃 like ~~
上面啲奶蓋和 oreo 碎好似雪崩咁湧出嚟,仲好療癒 ~~


食飽飽,在海濱散步消化一下都幾好 ~~


戀上台式料理
香港 將軍澳 唐俊街 21 號 翩匯坊 地下 G26 號舖


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

#petfriendlyhk #海濱餐廳 #台式餐廳

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子