UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年9月23日 星期四

【中秋節。吃月餅】全家都愛吃的 ♥ 雪糕月餅


月餅節當然少不了我哋最愛的雪糕月餅 ~~

但呢盒姜濤特別版雪糕月餅唔係我架 ...

只係拎雪糕月餅的時候
見到排我前面的靚女一個人去拎幾盒姜濤特別版雪糕月餅 ...
唔係姜糖的我見到印上姜濤不同表情的月禮盒 ...
都忍不住厚著面皮上前問人借嚟影張靚相 ~~


呢啲才是儍媽的 ...

『星。繁月 Heartful Moon』
黑朱力脆皮配朱古力雪糕、花生朱古力脆皮配雲呢嗱雪糕、白芝麻脆皮配 雲呢嗱雪糕

但是唔知點解『星。繁月 Heartful Moon』無月餅盒裝 ...
只是用個 Haagen-Dazs 保溫袋裝著 ...
好彩我們唔係用來送禮,只是自己食,所以不太介意有無禮盒 ...


『星。復古 Twinkle Night』
黑 / 白朱古力脆皮配朱古力 / 仲夏野莓 / 雲呢嗱雪糕


最後就是儍媽愛吃的雪糕三文治 ...

『星。同趣 Twinkle Crispy』
雲呢嗱、焦糖、仲夏野莓雪糕三文治


~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ 

2021 中秋節月餅系列

~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ 

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子