UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2019年12月18日 星期三

【尖沙咀 食記】Nice Place Nice Coffee ♥ Espresso Alchemy

在尖沙咀做完野
又去了 Espresso Alchemy 食個 late lunch 嘆杯咖啡

來到又過了午餐時間
點了客 ... 香煎虎蝦配蘆筍辣蕃茄汁意粉 + Flat White
這個時間點食物 + 飲品有 88 折的 ~~





我愛飲的 Flat White,咖啡濃郁,入口順滑 ~~



香煎虎蝦配蘆筍辣蕃茄汁意粉
有 3 大隻彈牙的虎蝦,咬落去啖啖肉,好滿足
最鍾意每條意粉也均勻的沾上醬汁,辣蕃茄醬不是太辣
意粉加入了惹味咸香的芝士,開胃又不膩口



上次食過這兒的 Tiramisu 覺得好我啱的口味
今次又再 encore,水準依舊,Tiramisu 又香又滑又夠咖啡味 ~~



Espresso Alchemy
香港 九龍 尖沙咀 彌敦道 132 號 美麗華商場 B1 層 B116 號舖

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子