UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2018年3月15日 星期四

【銅鑼灣美食】Happy Lunch。韓國料理 ♥ Bingo and Cook

上個星期四是國際婦女節,約了閨蜜出來慶祝 ~~
就食她想食好耐的韓國菜 ...



特登帶她來這間我鍾意 Bingo and Cook
最鍾意坐在靠窗的位置,望著窗外的街景邊傾邊食,真是好寫意的 ~~



這兒每道菜的份量都幾大份,預先叮囑友人先點兩道菜,唔夠才再添
今次是朋友仔點菜的,她居然點了我每次來都食的生菜包肉和魷魚炸雞
... 果然是閨蜜,口味都一樣的 ~~



好大盤的 ... 生菜包肉 HK$210

最鍾意它配菜夠多,可以任意配搭食出多樣味道 ...



豬肉片不太肥,無論配韓式辣醬、醃蘿蔔、辣泡菜、洋蔥 ... 都咁好味 ~~



亦是好夠份量的 ... 韓式魷魚炸雞 HK$180



上面有一隻炸魷魚
下面是鋪滿炸雞、兩件粟米和兩個細薯仔



店員上枱後先剪開魷魚



魷魚和炸雞都被一層脆卜卜的炸漿包裹
魷魚鮮味又彈牙,雞肉嫩滑不油膩
附上四款醬汁任意搭配來食



朋友仔的可樂 $30
我就點了杯 ... 藍莓米酒 HK$68 ... 原來是沙冰來的
上層是藍莓醬和新鮮藍莓,下層是韓國米酒做的沙冰,香甜易入口



現在在午市時段
由中午 12 點至下午 3 點仲有 8 折 ... 好抵食呢 !!!



Bingo and Cook
香港 銅鑼灣 駱克道 487-489 號 駱克駅 2 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子