UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年12月6日 星期三

【觀塘 樓上美食】美味午餐 ♥ Bella Shine

又到了好 Happy 的星期五
在觀塘的朋友仔約了去食晏
她帶了我平時與同事去開餐的樓上 cafe



門口有兩個高大威猛的盔甲武士 welcome 我們



朋友仔公司的辦公時間返早少少,食飯時間又放早少少
因於時間尚早,去到餐廳只得一兩枱食客
但到了十二點半午飯時間,就開始多人,仲好快坐滿哂



午餐 ... 附餐湯或沙律 + 咖啡或茶或汽水
有六個選擇,由 HK$78 - HK$128, 免收加一服務費



我們點了兩份午餐,點了餐湯和沙律各一份
記性不太好的我唔記得了個餐湯名,只知道是豆湯仲好足料和幾好喝
蒜蓉包烘到脆卜卜,好香口



朋友仔的主菜 ... 美式燒豬背骨 HK$92



我的 ... 澳洲黑安格斯肉眼牛扒配牛肝菌燒汁 HK$128



牛扒厚度適中,煎至外層焦香,裡面肉質鮮嫩,最鍾意煎到香脆的牛扒邊
肉和脂肪比例適中,入口帶點油脂和肉汁,啱哂我這個牛魔王



伴碟的薯仔波波炸到脆卜卜好好食


飲品 +HK$12 upgrade 了凍和熱的 latte
估不到在繁忙的午飯時間,杯 latte 都有靚靚的拉花 ~~



Bella Shine
香港 九龍 觀塘 巧明街 114 號 迅達工業大廈 2 樓 B 室


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子