UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年2月24日 星期日

Yummy Yummy

好開心 ~~ 食到媽咪親手煮的麵麵
每逄工人姐姐放假, 媽咪湊住我地 2 隻小魔怪頭都暈, 邊有時間煮野食, 家姐就好啦, 可以同媽媽出街食, 但媽媽話我細細個, 嗰 D 食物唔啱我食, 比糊仔及 baby food 我食咋.  但今日家姐去左姑媽屋企渡假, 冇家姐同我爭玩具, 唯有靜靜地睇電視及自己玩, 媽咪仲以為我好乖 , 煮椰菜洋蔥牛肉米線比我食, 好好食 ~~ 話時話, 媽咪好似第一次煮野比我食
媽咪煮的椰菜洋蔥牛肉米線, 冇放任何調味料都好夠味, 椰菜及洋蔥令到個湯好香甜, 你睇我食到唔停手就知有幾好味, 成碗食哂不特止, 仲飲埋湯
 
 
 呢個就係媽咪的椰菜洋蔥牛肉米線 食完晏, join 埋家姐行街街
 
咪以為我多左個哥哥, 係表哥嚟 ~~ 今朝家姐特登打電話叫我著呢件衛衣
 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子