UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年2月7日 星期日

真係估唔到...送咁大支試用比我 ^^

大家記唔記得我的第一篇試用文係咩???
就係 我的第一篇試用文 ~ Aqua Label 全新升級版「赤之保濕」系列

之前見 Aqua Label 的 PR 跟進其他 beauty blogger 的試用文
但我的試用文又唔見有回應喎,有 D 擔心係咪我的試用文寫得唔好???
點知某個夜晚真係收到留言呀 ... 佢仲同我 say sorry 咁遲至有時間回覆我咁話...
其實係我要講句 sorry 至啱 ... 妳咁忙仲要加重你的工作 ... 咪就係攞試用囉

我見其他 beauty blogger 試用完 Aqua Label 膠原保濕修護面膜都讚不絕口
就厚顏要求一塊試用,另外想試埋它的防晒乳
點知昨日收到一件小郵包,裡面有 2 塊膠原保濕修護面膜及防晒乳 1 支
... 係 50ml 的貨 size 嚟,仲以為得 2 小包試用 tim

多謝妳 Carmen ... Thankssssssssssssss

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子