UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年1月1日 星期四

新年禮物

細佬連續兩晚冇賴尿尿

我諗呢份應該係細佬 2009 年送比我最好的第一份禮物


很多人都話男仔學野會慢 D, 但我覺得又唔係喎

好似介片片咁, 佢只係用左 2 星期就可以介到日間的片片, 而家連出街都可以唔著片褲改著底褲仔
呢 2 晚仲犀利 ... 隔成晚條片褲都冇濕 ... 係咪真係咁快介到夜片呢???

細佬加油!!! 努力!!!


奬勵佢叻叻送架車車比佢先

呢架車車就咁成為細佬的新寵, 就連瞓晏覺都要楂實

中途紮醒唔見左架車車即喊, 攞返比佢楂實架車車又瞓過

呢個車迷 ... 著住件車車衫, 楂住架車車, 瞓在個反斗車王枕頭度 ... 

漏左張反斗車王被被冇用到 tim  

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子