UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年11月13日 星期四

聖誕裝飾 (4) ~~ 又畫水彩

本來今晚準備做吊飾

但家姐昨晚畫水彩畫上癮, 要 encore


今晚唔再躲係廁所畫, 而係同細佬一齊畫

一人一支水彩筆 ... 畫畫畫

家姐依然玩溝顏料, 仲溝到全部顏色亂哂龍, 所以畫出嚟的畫都黑沉沉

到目前為至, 細佬都好乖咁坐定定畫畫, 周圍都算乾淨

但我一攞相機出嚟影相, 細佬就過嚟睇相 ... 唉, 我條褲呀, 佢隻 dirty hand 呀

一不要二不休, 橫掂都 dirty ... 玩埋全家福的手印先

將顏料唧係家姐及細佬手仔, 再印印印 

點解三缺一??? 

傻爸未放工囉???

 
 

家姐今晚真係玩得好開心呀!

臨瞓前同我講佢今晚玩得好開心, 要錫我 13 啖, 係咁錫錫錫

 ... 唔只 13 啖呀

囡囡 : 媽媽都好開心呀!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子