UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年10月27日 星期一

大閘蟹餐

第一次同呢班大食老友食大閘蟹

通常都係打邊爐 ... 

佢地係煌蟲嚟, 多多都唔夠食, 打邊爐就最好, 食幾多自己淥, 唔洗煩

但今次新朋友 Vienna 老遠由加拿大返嚟, 梗係要準備 D 特別野款待啦

佢地咁大食, 淨食大閘蟹梗係唔夠啦, 我地幾個仲親自下廚 tim

傻媽就整好簡單的凍蟹及大閘蟹


超整泥猛粥及煎魚

佢好細心呀, 將魚起哂骨, 唔驚比魚骨鯁親呀

至於煎魚都好好味, 煎到脆卜卜, 我仲 "輪" 埋條骨 tim


友人V 整果醬雞翼

冇錯, 原來果醬都可以煮餸的, 甜甜地好好味 ... 

家姐及細佬仔, 傻媽會教工人姐姐煮比你地食的

仲有多謝哂 友人V 的禮物, 包裝得好精美

我好鍾意張 handmade 的咭, 仲將佢釘在公司的 partition 上


友人C 的西蘭花抄魚片


最大工程梗係屋主劉太喇 ... 

青紅蘿蔔豬骨湯, 灼蝦, 灼螺, 薑茶

最慘都係事後的清潔工作, 洗碗抺地等


班煌食完飯仲要食零食, 一邊飲紅酒一邊吹水 ... 

真係食力過人


下次招待呢班煌蟲都係打邊爐實際 D

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子