UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年4月11日 星期五

渟渟變公主

難得放假
家姐梗係唔會放過咁好的機會 ~~ 去迪迪尼玩.

家姐好興奮呀
終於有機會坐米奇列車

因為之前都係爸爸或姑媽駕車去的

米奇列車好靚呀
周圍都係隠藏米奇
扶手呀窗口呀
仲有 Mickey, Minnie, Pluto, Cinderella公仔裝飾.


入到迪迪尼我比左一個 Big Big Big superise 家姐 ~~ 貝兒公主裙
仲可以著條貝兒公主裙在迪迪尼玩, 同公主影相

 (我事先收埋條裙係手袋, 佢唔知 KA)

其實, 佢好想著條公主裙去街街好耐
但我同爸爸覺得好兀突
而迪迪尼咁 fantasy 的地方又另計.

嘩 … 佢開心到即刻去厠所換公主裙, 又學公主擺姿勢影相, 勁攪笑.

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子